Niektorí ľudia hovoria, že trik nie je v tom, aby ste schudli, ale v tom, aby ste si udržali svoju vysnívanú hmotnosť. Mám niekoľko osvedčených spôsobov, ako sa uistiť, že budete vždy vyzerať krásne a vážiť presne to, čo chcete.

Naplánujte si jedlá

To vám pomôže vyhnúť sa dodatočným kalóriám prijatým počas behu. Najlepší postup je zapísať si, čo ste už zjedli a čo zjete. Na začiatok môžete použiť aplikáciu, ktorá vám povie, koľko sacharidov, tukov, kalórií alebo iných živín obsahuje vaše jedlo. Je to časovo náročné, ale užitočné. Po chvíli budete schopní sami odhadnúť, koľko kalórií ste zjedli. Nezabudnite si prečítať etikety na kupovaných výrobkoch. Vyhýbajte sa výrobkom s vysokým obsahom cukru, hydrogenovaných tukov alebo glukózovo-fruktózového sirupu.

Pravidelné cvičenie

Vymeňte pravidelné kardio cvičenie za silový alebo intervalový tréning. Posledné dve menované metódy sú oveľa účinnejšie, pretože pri nich nielen spaľujete tuk, ale aj formujete postavu. Nebojte sa záťaže ani sa nevyhýbajte závažiam. Ak však nie ste fanúšikmi posilňovne alebo hodín fitnes, vždy máte možnosť chodiť pešo. Je to veľmi účinná forma fyzickej aktivity, ktorá sa však často podceňuje.

Dostatok spánku!

Spánok je dokonalým elixírom mladosti, pohody a štíhlej postavy. Na splnenie svojho účelu ho potrebujete nepretržite 7-8 hodín. Vzdušná a zatemnená spálňa vám pomôže zlepšiť kvalitu vášho spánku a ten bude na druhej strane pracovať ešte efektívnejšie. Na dobry sen doskonale wpływa GABA – https://allnutrition.sk/ALLNUTRITION_GABA-opis36007.html

Jedzte viac zelenej zeleniny

Najmä listovú zeleninu. Majú veľa živín a málo kalórií. Pri príprave jedál nezabudnite na zelenú zeleninu aspoň dvakrát denne. Pridávajte ich do šalátov, kokteilov alebo ich jedzte surové.

Udržujte svoje telo správne hydratované

Často si pletieme hlad so smädom, čo nás vedie k tomu, že sa medzi jedlami občerstvujeme. Dbajte na svoju hydratáciu a noste so sebou fľašu s vodou. Treba poznamenať, že stredne a vysoko mineralizované vody nielenže uhasia smäd, ale dodajú telu aj cenné prvky – vápnik a horčík. Vyskúšajte všetky dostupné vody a vyberte si svoju obľúbenú. Nezabudnite si vybrať ochutenú vodu, pretože obsahuje najmä cukor a umelé arómy alebo sladidlá. Čo môže zvýšiť množstvo kalórií vo vašej strave a výrazne ovplyvniť dosiahnuté výsledky chudnutia.