Svet biznisu sa neustále mení. Firmy sa musia prispôsobovať zmenám, aby si udržali konkurencieschopnosť. To si vyžaduje veľa vedomostí, schopností i zručností, ktoré nemusia byť dostatočne zastúpené v internom tíme firmy.
Keď sa podnik dostane do problémov, ich riešenia sa ujme krízový manažment. Jeho úlohou je identifikovať, posúdiť a riešiť vzniknuté krízové situácie s cieľom minimalizovať negatívne dôsledky a zabezpečiť reštart firmy.
Nemáte vo firme krízového manažéra? Riešením je interim manager, teda dočasný manažér, ktorého služby využívate v konkrétnom období na riešenie špecifických problémov. Tento profesionál má v náplni práce aj manažment zmien.
Interim manažér ako dočasný profesionál pre reštart či upgrade firmy
Interim manažér je skúsený profesionál, ktorý dočasne pomáha frime organizovať konkrétne obchodné výzvy. Disponuje bohatými vedomosťami a skúsenosťami z rôznych odvetví a funkcií, čo mu umožňuje rýchlo sa prispôsobiť potrebám a preferenciám danej spoločnosti a riešiť jej problémy. Nie je pre firmu poradcom a ani konzultantom, ale berie na seba všetku zodpovednosť za implementované zmeny.
Interim manažér sa zameriava, napríklad na krízový manažment, manažment zmien a ďalšie špecifické úlohy. Pomáha zvrátiť situácie, ako je stagnácia firmy spojená s klesajúcim ziskom. Na svoje plecia si vezme aj rozvoj podniku alebo operatívne manažérske funkcie. Jeho služby sú cenné aj na dočasné vyplnenie pozícii vo firme, ktoré si vyžadujú špecializované zručnosti. Firme tiež poskytuje objektívny pohľad na vzniknutú situáciu a jej riešenie vezme do svojich rúk.
Ak potrebujete prekonať firemnú krízu, naštartovať rast a ďalej firmu rozvíjať, interim manažér je správna voľba. Získate ňou flexibilné a nákladovo efektívne riešenie problémov, prístup k špecializovaných zručnostiam i objektívny pohľad na situáciu v spoločnosti.


