Tommy Hilfiger patrí medzi najznámejšie mená súčasnej módnej scény a trojfarebné logo s „H“ sa stalo ikonickým celosvetovo. Značka zaznamenáva úspech vo viacerých oblastiach a prináša trendové oblečenie, doplnky a kvalitnú pánsku a dámsku obuv. Kto by to bol povedal niekedy v roku 1971, kedy Thomas Jacob Hilfiger vložil svoje celoživotné študentské úspory 150 dolárov do obchodu s oblečením People’s Place na predmestí New Yorku….

O desať rokov neskôr sa sťahuje na prestížny Manhattan, aby započal svoju dizajnérsku kariéru najskôr v kolekcii pánskeho oblečenia. Odvtedy prešiel dlhú cestu, nadizajnoval dámske voľnočasové aj športové modely, detskú módu, predal a kúpil niekoľko spoločností (vrátane Pepe Jeans pre ženy), pustil do sveta mená Tommy Hilfiger Collection či TOMMY JEANS. Tommy sa drží na popredných priečkach popularity za oslavu klasického amerického štýlu v spojení s preppy dizajnmi (Preppy – módny štýl úhľadného, decentného a často drahého oblečenia; mladý, ale klasický: naznačuje, že nositeľ sa má dobre, je z vyššej triedy a je konzervatívny vo výbere).

Tommy Hilfiger recykluje a neplytvá

Napriek tomu, že značka sa nezaraďuje medzi vyslovene luxusné, rozhodne je prémiová. Je to práve tým, ako sa jej podarilo predstaviť kontrastné spojenie výrazných farieb v móde ulice. Navyše Tommy Hilfiger nepresadzuje tzv. fast fashion a to je dnes v kurze. Hoci si pod logom TH kúpite dnes všetko od spodnej bielizne po zimný kabát, okuliare, hodinky či parfum, značka nepredstavuje nové produkty bezmyšlienkovite každý týždeň. Chce svojho zákazníka donútiť svoje veci obmieňať a vracať sa k nim namiesto vyhadzovania a nákupu nových. Jej misiou je vytvárať módu, ktorá „nič nevyhadzuje a všetko prijíma“. Práve to je veľká výzva v časoch, kedy čelíme klimatickým zmenám a ekologickým katastrofám.

Tommy Hilfiger sa v roku 2020 vyšplhal na čistý zisk 6,9 miliardy dolárov, predáva sa na piatich kontinentoch sveta a úspešne čelí svojim konkurentom vďaka svojmu klasickému a napriek tomu mladistvému štýlu. Dizajnérsky dom poháňa optimistická vízia prelomiť konvencie a vyzdvihnúť individualitu.

Asi netreba opomenúť, že rovnako ako to už pri veľkých značkách býva, aj Hilfiger má zmysel pre filantropiu a snaží sa pomôcť v mnohých oblastiach prostredníctvom svojej organizácie TommyCares. Štýl Tommy Hilfiger je celoročný, môže Vás teda sprevádzať aj teraz, na jar!